• LURREAN SENTITU

    Kontzentratzeko ahalmena eta lurrarekiko eta besteekiko harremana sustatzea. +8 Musika lasaia jarri, eta argiaren intentsitatea jaitsiko dugu. Ahots doinu gozoz, parte...

  • BALIOEN IKUSPUNTUA

    Entzute aktibo bat eta pertsona bakoitza taldean onartua izatea lortzea. Besteen ikuspegia ulertzen ikastea. +6 Parte hartzaile bakoitzeko arau orri bana banatuko...

  • NI… BANINTZ

    Taldeko parte hartzaileek elkar ezagutzea eta bakoitzak bere burua onartzea. +8 Parte hartzaile bakoitzeko txartel eta arkatz bana banatuko dugu. Bost...

  • TORTILLARI BUELTA

    Norberaren gorputzaren onarpena sustatzea. +6 (kopuru bikoitiak, ahal izatera) Bikoteak osatuko ditugu. Bikotekideetako bat lurrean etzanda jarriko da, ahoz gora. Bestea bere bikotekidea...

  • BETAURREKOAK

    Besteen ikuspuntua ulertzea eta jarrera jakin batek errealitateari buruzko gure ikuspegia baldintza dezakeela onartzea. +8 Biribilean jarrita gaudela, betaurreko batzuk...

  • NIRE ZUHAITZA

    Norberaren eta besten ezagutzan sakontzea. Norberaren baieztapena eta besteek norberaz duten iritzi ona sustatzea. Taldeko parte hartzaileen arteko komunikazioa suspertzea. +5 Parte hartzaile...

  • SUMINA KANPORA!

    Talde baten barruan suminaren presentzia eta adierazpena legitimatzea. Besteengan sumina eragiten duten portaerak identifikatzea eta hura menderatzeko moduak bilatzea. +5 Parte...

  • HUNKIDURA ARGAZKIAK

    Hitzez adieraztea nola sentitzen garen. +5 Biribilean eserita jarriko gara. Argazki batzuk jarriko ditugu biribilaren erdian (jarduera honetarako propio hautatutakoak). Argazki beraren...

  • MARRAZTU NOLA SENTITZEN ZAREN

    Hitzik egin gabe, sentimenduak adierazteko gauza izatea. Nahi adina. Lan aretoan, idazteko materiala jarriko dugu: orriak, kartoi meheak, arkatzak, margoak, errotuladoreak,...

  • HIRU KUTXAK

    Sentimenduak adieraztea eta elkarren laguntzaz haiei aurre egiten ikastea. +8 Amaitu gabeko esaldi bana duten hiru kutxa jarriko ditugu. Adibidez: Nahiago nuke...